Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nadin and Katy in my blog, and all for you

Nadin and Katy in my blog, and all for you

A gyanú árnyékában ; Családi titkok

2015. március 31. - Penguin11

Én néztem egy darabig ezt a két sorozatot az elején, utána csak belepillantgattam ha épp úgy adódott rá alkalmam.Próbáltam bűvészkedni hogy pont lássak belőle részeket később is.Aztán észrevettelek benne, hamar felismertelek, pedig azt se tudom ki vagy.Igaz voltak kiskoromba ilyen történetek, el is lettél nevezve, van egy kevés sztori is kitalálva, még a külsődett is belőttük hogyan nézhetsz ki és be is voltál mutatva embereknek is.Szóval semmit nem tudtam rólad még is volt valami amiből megszülettél.Sok hülyeséget szoktam kitalálni, így ment minden ahogy kellett, rám hagyták.Megőrülök az iyen nagy plüsis puha nőkért, melegséges mosolyodért, gyönyörű mosolygós arcodért, kiváltkép aranygyönyörű rövid fekete hajadért.Nagyon okos is vagy, sexyn.Amiben láttalak abban a részben , feketébe voltál öltözve.Nem néztem végig , mert úgy gondoltam nem illik ennyire "odatapadni máshoz", röviden nem akartalak zavarni és reméltem hogy majd neten megtalállak, de eddig ez nem sikerült.Szóval valahogy próbáltam most a helyzetet vázolni.Amiben szerepeltél ha jól láttam valami megcsalásos, másikat becsapja talán vmi szerető miatt, ilyesmire emlékszem.Hát ez rövid, de a leírásossal próbáltam ezt most kompenzálni.Az hogy melyik sorozatban szerepeltél azt nem tudom, úgy emlékszem január- február 2014-ben lehetett.

A bejegyzés trackback címe:

https://dokurealityshow2.blog.hu/api/trackback/id/tr457323196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása