Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nadin and Katy in my blog, and all for you

Nadin and Katy in my blog, and all for you

Te és te, én és neked Katy

2015. február 24. - Penguin11
Nadinnak irok egy sentence-t, tehát mondatot, hátha nektek olvasóknak is tetszik kezdésképen.Egyébként jaj bocsi de Interneten nagyon tájszólásos vagyok a külföldi nemzetiségi származásaim miatt.(gyakorlom az angolt is). : Értékelem amit adok és szabadon kifejezem magam. :Nem én találtam ki ezt a mondatot, de nekem lett összehozva. Ez az első éves korom. Nadin nagyon hiányzik. Egy szereplő volt valamék reality showban az rtl klub-on vagy a tv2-en.Egy gyönyörű fekete hajú szépség.Kis csinos rövid volt a haja. Nem találom meg neten egy a tv csatornák által feltett videókban. Szeretném őt megtalálni, de szeretek csak úgy írni is.Mint minden embert engem is sok minden foglakoztat, így lehet írni bármiről szinte ami a normákat befogja.

 Még bajlódok a bloggal de majd lesz belőle valami remélem. Sajnos cigizek, igy most mennem kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://dokurealityshow2.blog.hu/api/trackback/id/tr337211903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása